Snakker direkte med kjernemarkedet

Fredag 3. juli overleverte Moen Marin AS sin sjuende NabCat1350 hittil i år. Allerede samme dag leverer fagpressen opplysningene om leveransen til AquaGen til verftets kjernemarked – oppdrettsnæringen.
Moen Marin AS på Kolvereid har våren 2014 solgt en rekke katamaraner til oppdrettsnæringen, og opplevd økt oppmerksomhet omkring sin NabCat-serie, mye takket være hyppige omtaler av fartøyene og leveransene i medier som Intrafish, ilaks og kyst.no.
– Dette er medier som det er strategisk viktig for Moen Marin AS å være synlige i med sine oppdrettsbåter. Gjennom disse mediene snakker produsenten direkte til sine kunder, oppdretterne. Moen Marin AS er dyktige på det de gjør, det forteller vi til selskapets kjernemarked på en effektiv og profesjonell måte , sier kommunikasjonsrådgiver Torkil Marsdal Hanssen i Prosesskompetanse AS.
Prosesskompetanse AS har siden årsskiftet bistått Moen Marin AS med å styrke sin synlighet i havbruksnæringen. På kvasir.no kan du se en del av stedende der Moen Marin AS er blitt omtalt.