Ledig stilling

Flere kunder vil jobbe med oss. Derfor er vi på jakt etter en nysgjerrig og framoverlent kommunikatør som vil jobbe med spennende kommunikasjonsoppdrag for krevende kunder innen både næringsliv, forskning og offentlig virksomhet.

Prosesskompetanse AS leverer strategisk, taktisk og operativ kommunikasjonsrådgiving til utviklingsorienterte og framtidsrettede kunder innen næringsliv, forskning og offentlig virksomhet.

Vi søker en kommunikatør

Du er en god forteller som evner å formidle komplekse problemstillinger og resultater enkelt og forståelig. Du vite hva kontekst er. Har du erfaring fra og/eller kunnskap om blå og grønne næringer, regional utvikling og internasjonale samarbeidsprosjekter og programmer, er det positivt. Du må kunne jobbe selvstendig, men være enda bedre på teamarbeid og nettverksbygging.

Du må gjerne ha

  • Lyst til å bo i Ytre Namdal
  • Relevant høyere utdanning
  • Erfaring fra flere kommunikasjonsplattformer avis, video, internett/sosiale medier
  • Jobbet med kommunikasjonsstrategier i næringslivet
  • Trygghet på egne ferdigheter, og ha et ønske om å lære

Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et spennende og utviklende arbeidsmiljø – hvor du i stor grad kan få muligheten til å utvikle egne kompetanseområder. Vi ønsker deg i 100 % stilling og at du blir del av det fysiske arbeidsmiljøet vårt.

Er du rett person for oss, kan du også bli partner i bedriften.

Kortfattet søknad med CV, referanser og 3-5 relevante arbeidsprøver, sendes på epost til thf@pkom.no.
Søknadsfrist: 31.08.16. Aktuelle kandidater får vise sine ferdigheter og kreativitet gjennom praktiske oppgaver.

 

For ytterligere spørsmål om stillingen, ta kontakt med:

Daglig leder Turid Hatling Finne på telefon 990 45 026 eller turid@pkom.no

Styreleder Torkil Marsdal Hanssen på telefon 979 76 965 eller torkil@pkom.no